דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לפנות לגלריה לאמנות עם האמנות שלי? 

מאת    [ 01/08/2020 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 1906 פעמים ]

 

בימים אלה מעט מאוד אמנים ניגשים לגלריות עם יצירות אמנות בפועל. הם או פונים באופן אישי (רצוי בתיאום מראש, אם כי כמה נשמות אמיצות פשוט הולכות בדלת - לא רעיון נהדר), באמצעות דואר זבל או באמצעות דואר אלקטרוני.

בכל אחת מהגישות הללו, חשוב לזכור שהגלריה תסתכל על האמנות שלך - אבל גם יותר מאמנות שלך. וסוחר האמנות עסוק, וראה אלפי יצירות אמנות תרתי משמע. הם תמיד היו רוצים למצוא את "האמן הגדול הבא", אך יחד עם זאת הם לא ממש מצפים לכך. הם מעוגנים, ויודעים שרוב האמנים לא כל כך מקוריים. זו השקפתם לפני שהם רואים משהו שיש לך להציע.

אם אתה הולך באופן אישי, התלבש יפה. אל תנסה להראות כמו אמן מרדן שרק התעורר. ג'ינס זה בסדר, אבל עדיף ז'קט ספורט וזה טוב אם הוא מתאים. נשים, ז'קט גם ו / או חצאית נחמדה. כן, אתה אומן, אך אתה מגיש בקשה לקשר עסקי. אם אתה אדם בוגר ואתה עדיין מתלבש כמו היפי, זה אומר לבעל הגלריה שיש לך בעיות גישה, וייתכן שהם יתקשו איתך. הם לא צריכים בעיות.

אם אתה שולח חבילה, וודא שהכול מרוכז, ועל נייר באיכות טובה. לא קצוות מפותלים, שום דבר עקום או מועתק רע. שוב, הפרטים האלה שולחים הודעה על כמה אכפת לך מעצמך, מהקריירה שלך והקשרים העסקיים שלך.

מה צריכה חבילה להכיל? אם זה נשלח, מכתב שער מעולה, אך קצר, בו כתוב מי אתה ולמה אתה כותב - ובמיוחד מדוע בחרת לכתוב לגלריה הספציפית הזו. האם יש אמן אחר שהם מייצגים שעבודתו דומה לשלך? מישהו המליץ לך על כך? מה שתגיד. אבל צריכה להיות סיבה, ואתה צריך לצטט אותה. ולעולם אסור לשלוח הודעה לגלריה שאינה "מתאימה" לעבודה שלך. אני מקבל פניות ללא הרף מאמנים שמעולם לא הסתכלו על מה שאני מייצג וזה מעצבן להפליא.

כלול גם ביו וקורות חיים עם השכלתך ופרסים וכו 'שקיבלת. כלול רק את הפריטים החשובים. לא כל דבר - רק האמנות המשמעותית. אם יש לך עיתונות טובה, שלח עותקים. ואז הייתי מוסיף תמונה אחת גדולה ומבריקה של יצירות אמנות. כן, תמונה אמיתית בגדל 8 על 10 אינטש לערך. הגודל מיועד להשפעה וזה חוסך את הסוחר מהצורך לפתוח דיסק או לעבור לדף אינטרנט. לאחר מכן הם יידעו מיד אם הם רוצים ללכת רחוק יותר לאחר מכן כלול דיסק או דיסק קשיח.

 

זכור - זהו קשר עסקי! הציגו רק את העבודה הטובה ביותר שלכם, והפכו אותה לקבוצת ציורים קוהרנטית, לא יותר מ- 10-12 יצירות, בעל הגלריה רוצה לדעת איפה אתה היום.

ישראל הרצל הרצל 73, כ"ס   טלפון: 050-9258355  ------------herzli99@gmail.com----------------------------------- 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב